Tuesday, April 29, 2008

يارب


يارب

يارب

يارب

يارب كل حاجة بقت صعبة قوي...المشي..والكلام..والضحكة..والتفكير..حتى النفس يارب بقى صعب و مش عارفة اخده


انا خلاص يارب مش هوعد واخلف تاني...ومش هحط ماكياج كتير تاني...ومش هعلي صوتي على أمي تاني...ومش هفتح كتاب الاحصاء واحط جواه رواية عتبات البهجة واعمل نفسي بذاكر تاني...وكمان مش هكذب تاني يارب..بس والله انا كنت خايفة..انت يارب الوحيد الي عارف انا كنت خايفة قد ايه


طيب..هو انا وحشة قوي...؟ انا بسألك علشان محدش غيرك يعرف...انا نفسي مش عارفة..هو انا وحشة؟

بردانة قوي مع ان الدنيا مش برد...وبعيط كتير مع ان مفيش دموع راضية تنزل...ولوحدي مع ان الناس كتير قوي يارب


انا حزينة قوي وفي ناس عارفة اني حزينة...بس مقدرش اقول لغيرك اني حزينة اكتر بكتير من الحزن ده..حزينة قوي يارب...ومش عايزة اشتكي لحد غيرك...مينفعش اشتكي لحد غيرك اصلا



يارب كل حاجة بتوجعني...ايدي ورجلي وقلبي...حتى روحي بتوجعني يارب...بتوجعني قوي

يارب سامحني و شيل الوجع...محدش غيرك يقدر عليه

سامحني وشيله يارب


انا بس عايزة حاجة واحدة انت عارفها...ولو هي مش بتاعتي خلاص مش عايزاها...بس لو بتاعتي رجعهالي بسرعة يارب...ومش هفرط فيها تاني ابدا


يارب

يارب

يارب